01/01/2014
v Sabah 07:30 gibi uyandı, kahvaltısını
ettikten sonra biz de divan hotel’e kahvaltıya gittik.Sürekli yemek salonunun
dışına çıkmak istese de kucakta huysuzluk yapmadan durdu.
·
İlk
defa patates kroket yedi, tadını beğendi ve 1 taneyi hemen hemen bitirdi.
·
Kucağımda
dururken bana olan o tam güveniyle çok huzurlu, babası yanındayken ona hiç kimsenin
zarar veremeyeceğini biliyor.
v Eve 11:00 gibi geldiğimizde hemen
uyudu, annesi de o uyurken tırnaklarını kesti.
·
Sıpa
uyurken o kadar tatlı ki.
v Annesinin yoğurtlu çorbasını sevmiş
olacak ki güzel yedi maşallah.
v Orion’da tırtılı yine es
geçmedik.Sıpa hiç tepki göstermiyor ama çok eğlendiği belli tırtılda.Sanki elinde silahıyla atının üzerinde etrafına korku salan bakışlar atan kovboy gibi cool duruyor.
Eskilerden bir tırtıl fotosu
v Yukarıdaki oyun parkındaki
arabalardan yine ürküyor, kalabalıktan mı irkildi acaba en son geldiğimizde.
v Akşam üstü mamasını yerken bariz bir
şekilde “baba” dedi, artık konuş be oğlum.
v Koridorda koşarken “löylöylöy” diye
bağırması çok tatlı.Peluşları salondaki koltuğa dizdik, daha sonra aklına ne geldi bilmiyorum, hepsini teker teker "löylöylöy" diye bağıra bağıra yatak odasına götürüp beşiğe attı.Keşke videoya kaydedebilsem bu bağırış bitmeden.
v Senden asla kopamam ben oğlum, Allah
senin eksikliğini göstermesin yuvamıza.
Babasının kucağında çok huzurlu maşallah
y